گروه حوادث: فرمانده نیروی انتظامی درباره اطلاع‌رسانی نکردن پرونده‌ قتل دو پزشک پایتخت از سوی پلیس گفت: ممکن است برخی اظهار نظرها در برخی پرونده‌ها موجب گم‌شدن سرنخ شود.

احمدی مقدم

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم، صبح دیروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات
ایمنی - امنیتی و پلیسی گفت: در روند رسیدگی به پرونده‌ برای برطرف شدن نگرانی برخی از مسئولان موضوع را به آنها اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا در جریان پرونده‌ باشند،

اما آنها روند پرونده‌ را اطلاع‌رسانی می‌کنند که من بشخصه این موضوع را نمی‌پذیرم. وی در عین حال تصریح کرد: وزیر بهداشت نگرانی‌هایی را درباره امنیت کادر پزشکی داشتند و این اطلاع رسانی که از سوی ایشان صورت گرفته است، به همین دلیل بوده است.

قتل پزشکان، سریالی و سیاسی نبود

سردار احمدی مقدم ، ادامه داد: خوشبختانه در رسیدگی به این پرونده‌ها به سریالی بودن قتل‌ها نرسیدیم، بلکه موضوع شخصی بوده است و در قتل دومین پزشک که متهم دستگیر شد، مادر این متهم، بیمار این پزشک بوده است که در اتاق جراحی جان باخته بوده و این متهم تهدید خود را نسبت به این پزشک عملی کرد اما کاش پیش از این، پلیس در جریان این تهدید قرار گرفته بود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بحث امنیتی و سیاسی بودن این قتل‌ها شایعه بوده و این دو قتل مانند قتل‌های دیگر به وقوع پیوسته است که پرونده‌ در حال بررسی است و اینگونه اظهار نظرها موجب ایجاد نگرانی در جامعه می‌شود.

وی درباره مجروح شدن 2پرستار در یاسوج به وسیله سلاح‌های سرد و موضوع استقرار پلیس در بیمارستان‌ها نیز گفت: جامعه پزشکی وسعت زیادی دارد و در این اماکن هم مریض‌ها در شرایط خاصی هستند و ممکن است واکنش‌هایی را در مواقعی خاص نشان دهند و اگر حادثه‌ای در یاسوج به وقوع پیوسته است،

به این معنا نیست که تمام مراکز درمانی، امنیت پایینی دارند و نیاز به استقرار پلیس دارند. حتی اگر پلیس بخواهد برای هر مرکز درمانی نگهبان بگذارد، با موضوع کمبود نیرو مواجه می‌شود. نباید این مطالبات را اینگونه نامطلوب انجام دهیم.

کد خبر 117074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز